Bölümümüz lisans öğrencilerinin yürüttüğü TÜBİTAK 2209-A projeler aşağıda yer almaktadır.
| Proje Başvuru Dönemi | Sıra | Öğrenci Adı & Soyadı | Proje Adı | Süreç |
| 2022/1 | 1 | İlayda VARNA | İngilizce Öğretmenlerinin Psikobilişsel Açıdan Özel Eğitim Gereksinimi Olan Öğrencilerin İhtiyaçları Üzerine Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi | Tamamlandı |
| 2 | Nisanur COŞKUN (Sınıf Öğretmenliği Bölümü) | Geleneksel Oyunlarla Çocuklara İngilizce Kelime Öğretimi: Sınıf Öğretmenliği Bağlamı | Tamamlandı | |
| 3 | Rana KUMAŞ | Saha Tecrübesinin Hizmet Öncesi İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algılarına Etkisi | Tamamlandı | |
| 4 | Melek ÇOBAN | Konuşma Kulüplerinin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancı Dil Konuşma Kaygılarına Etkisinin Araştırılması | Tamamlandı | |
| 5 | Eda Nur MERAKLI | İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Netflix İle İnteraktif Video Eklentisine İlişkin Görüşleri: Durum Çalışması | Tamamlandı | |
| 2023/2 | 6 | Rukiye ÇINAR | İngilizce Öğretmen Adaylarının Eğitsel Disleksi Yetkinliğinin Artırılması: Disleksi Bilgi ve İnancı Üzerine Bir Uygulama Çalışması | Tamamlandı |