Bölümümüz lisans öğrencilerinin yürüttüğü TÜBİTAK 2209-A projeler aşağıda yer almaktadır.
Proje Başvuru Dönemi | Sıra | Öğrenci Adı & Soyadı | Proje Adı | Süreç |
2022/1 | 1 | İlayda VARNA | İngilizce Öğretmenlerinin Psikobilişsel Açıdan Özel Eğitim Gereksinimi Olan Öğrencilerin İhtiyaçları Üzerine Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi | Yürürlükte |
2 | Nisanur COŞKUN (Sınıf Öğretmenliği Bölümü) | Geleneksel Oyunlarla Çocuklara İngilizce Kelime Öğretimi: Sınıf Öğretmenliği Bağlamı | Yürürlükte | |
3 | Rana KUMAŞ | Saha Tecrübesinin Hizmet Öncesi İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algılarına Etkisi | Yürürlükte | |
4 | Melek ÇOBAN | Konuşma Kulüplerinin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yabancı Dil Konuşma Kaygılarına Etkisinin Araştırılması | Yürürlükte | |
5 | Eda Nur MERAKLI | İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Netflix İle İnteraktif Video Eklentisine İlişkin Görüşleri: Durum Çalışması | Yürürlükte | |
2023/2 | 6 | Rukiye ÇINAR | İngilizce Öğretmen Adaylarının Eğitsel Disleksi Yetkinliğinin Artırılması: Disleksi Bilgi ve İnancı Üzerine Bir Uygulama Çalışması | Değerlendirme Sürecinde |
7 | Recep Furkan KOLPAR | İlkokul Düzeyindeki İngilizce Ders Kitaplarının Söz Eylemleri İçeriği Açısından Değerlendirilmesi | Değerlendirme Sürecinde | |
8 | Yağmur ŞEN | İngilizce Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçmelerini Etkileyen Faktörler ve Kişilik Özellikleri | Değerlendirme Sürecinde |